תקנון ומדיניות פרטיות
אספקה ומשלוח המוצר:
1. אספקת המוצר תתבצע רק לאחר שהתשלום עבור אותו המוצר בוצע במלואו באמצעות כרטיס האשראי.
2. בית העסק ידאג לספק את המוצר שנרכש לכתובת שנמסרה בעת ביצוע ההזמנה. יש לוודא כי המשלוחים יבוצעו לכתובת שנמסרה בין השעות 08:00 ל 22:00.
3. המוצר יישלח באמצעות כל חברת דיוור שתקבע על פי שיקול דעתו הבלעדי של בית העסק (להלן: “חברת הדיוור”), ויגיע ליעדו בתוך 10 ימי עסקים מאישור התשלום ע"י חברת האשראי.
4. במקרה והזמנה מורכבת ממספר פריטים והיה ואחד הפריטים חסר במלאי תשלח ההזמנה ללא הפריט החסר והלקוח יזוכה על הפריט החסר.
5. היה והמשלוח לא הגיע ליעדו בתוך 10 ימי עסקים מעת ביצוע ההזמנה, יישלח משלוח נוסף ללא תשלום, בכפוף לזמינות המוצר במלאי באותה עת.
6. דמי המשלוח הכלולים במחיר התמורה אינם כוללים משלוח מחוץ לגבולות מדינת ישראל ו/או באזורים מוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית או גיאוגרפית/ איזורים חריגים. במידה והמשלוח הינו לאיזור חריג/ מוגבל ייתכן ותידרש תוספת למשלוח.
7. בית העסק לא יהיה אחראי לדחייה ו/או עיכוב ו/או אי אספקה הנובעים מכוח עליון או מגורמים אחרים אשר אינם בשליטתו של בית העסק לרבות שביתות, השבתות, עיכובים ע"י צדדים שלישיים וכד’.
אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת שהמוצר שהזמנתם יגיע ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר.
להלן מספר דגשים שכדאי שגם אתם תדעו:
כל מוצרינו נארזים בסמוך למועד יציאת המשלוח על מנת להבטיח לכם את טריות המוצר.
כל מוצרינו נשלחים עם חברת משלוחים העומדת בדרישותינו הגבוהות ומבצעת משלוח אמין יעיל ומהיר.
ניתן לבצע הזמנות דרך האתר 24 שעות ביממה ובכל ימות השבוע.
שעות פעילות מרכז המשלוחים של העסק הינן בימים א`-ה` בין השעות 08:00-22:00 ובימי ו` וערבי חג מהשעות 8:00-18:00.
הזמנה אשר תתקבל במערכת האתר עד השעה 16:00 בצהריים תסופק באותו היום (אלה אם כן יצוין מועד קבלה אחר), כל הזמנה שתיקלט במערכת האתר אחרי השעה 16:00 תסופק באותו היום או ביום העסקים הבא בהתאם להחלטת העסק (ימי עסקים מוגדרים: א-ה).
הזמנה שתתקבל בימי שישי וערב חג במערכת האתר עד השעה 13:00 תסופק באותו היום עד כשעה לפני כניסת השבת (אלה אם כן צוין אחרת).
מוצרינו יסופקו כ 2 שעות לפחות מרגע ביצוע ההזמנה ובהתאם למרחק היעד המבוקש.
בכדי לדעת מהו מחיר דמי המשלוח ליישוב הרלוונטי לו אתם מעוניינים לשלוח יש לבדוק זאת בעמוד התשלום לאחר הזנת הכתובת.
אם נתקלתם ביישוב שלא מופיע ברשימה אנא התקשרו אלינו ואנו נשמח לעדכן את הרשימה.
במידה ותרצו לבצע הזמנות ליותר מכתובת אחת יש לבצע כל הזמנה בנפרד או בטלפון.
מסירת כתובת מדויקת, טלפון של מקבל ההזמנה, נוסח הברכה והערות נוספות על אחריות המזמין בלבד.
החזרות מוצר:
במקרה של תלונה על טריות במוצרים מתכלים העסק יהיה רשאי לזכות את הקונה על עלות המוצר (ללא דמי המשלוח) או לשלוח מוצר חדש ולקבל בחזרה את המוצר הלקוי, בהתאם לשיקול דעתה של החברה. כל זאת במידה והתלונה הגיע לא יאוחר מ-2 שעות לאחר הגעת המשלוח למקבל.
במידה והגיע לחברה תלונה לגבי טריות ו/או טעימות של מוצרים מתכלים בכתב לאחר יותר מ- 2 שעות לאחר הגעת ההזמנה למקבל ועד לסיום יום העסקים ובמידה והחברה תמצא לנכון, ינתן זיכוי כספי לרכישה הבאה בלבד עד לגובה של 50% ממחיר המוצר(לא כולל דמי המשלוח) בהתאם לשיקול דעת החברה.
תאום המשלוח יתבצע ע"י המזמין בלבד(אלא אם כן צוין אחרת).
במידה ודרוש תיאום מיוחד מול הלקוח המקבל יש לציין זאת בתבנית ההערות בעת ההזמנה או לחילופין טלפונית מול הסניף הרלוונטי.
•במידה והשליח יתבקש להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בסמוך לכתובת וכדומה על ידי מקבל ההזמנה או המזמין ,העסק מסיר אחריות על המוצר וטריותו או תקינותו תהיה אך ורק על מקבל או מזמין ההזמנה.
•במידה ומקבל ההזמנה לא נמצא בביתו, אנו ננסה ליצור עמו קשר במספר טלפון שציינתם בעת מילוי ההזמנה, בכדי לתאם איתו היכן להשאיר לו את המוצר, ואם לא נקבל מענה נשאיר את המוצר בסמוך למקום המצוין בהזמנה או נמתין למענה על פי שיקול דעת העסק , במקרה שהשליח יצטרך להמתין למענה מעל 10 דקות בגין חוסר מענה או בקשה מצד הלקוח ייתכנו חיובים נוספים בגין זמן ההמתנה על פי שיקול דעת העסק .
•במידה ומקבל ההזמנה לא זמין, אנו ניצור קשר עם מבצע ההזמנה, על מנת שינסה ליצור קשר עם אחד מקרובי מקבל ההזמנה, בכדי לדעת היכן להשאיר את המוצר.
•במידה ולא יהיה מענה מצד מקבל/מבצע ההזמנה אנו נאלץ להחזיר את המוצר חזרה אלינו, ומבצע ההזמנה יחויב במחיר המלא של המוצר מבלי יכולת לקבל חזרה את כספו.
•במידה ונאלץ לספק בשנית את המוצר, יחויב המזמין בדמי משלוח נוספים..
בתאום מראש ישנה אפשרות לאיסוף המוצר מבית העסק.
אנו נעשה כל מאמץ על מנת לענות לדרישותיכם, לכל שאלה או בקשה אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר.
לשירותכם,
פריWin מגשי פירות
רכישת מוצרים
1. בעת ביצוע הזמנה של מוצר יבחר תחילה המשתמש את המוצר אותו הוא מעוניין לרכוש ויעדכן באתר את הפרטים הנדרשים ע"י בית העסק, לרבות הפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, ת.ז./ ח.פ., טלפון, יישוב, דואר אלקטרוני, כתובת למשלוח המוצר וכתובת המייל וטלפון המזמין לקבלת קבלה. מידע כאמור ישמר במאגרי המידע של בית העסק, כמפורט לעיל. לידיעת המשתמשים כי הגשת פרטים אישיים כוזבים הינה עבירה פלילית. נגד מגישי פרטים כוזבים יינקטו צעדים משפטיים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שעלולים להיגרם לבית העסק.
2. בית העסק ייצור קשר טלפוני עם המשתמש / לקוח למילוי פרטים ווידוא כתובת למשלוח והשלמת העסקה במסגרת תקשורת טלפונית
3. חיוב כרטיס האשראי של המשתמש ייעשה במידה והמוצר זמין במלאי. במידה והמוצר אינו זמין במלאי אך ההזמנה התאפשרה וכרטיס האשראי חויב, ישלח בית העסק הודעת ביטול הזמנה לדואר האלקטרוני שהזין המשתמש בעת ההזמנה ויבטל את החיוב. בית העסק אינו מתחייב לזמינות כל המוצרים במלאי.
4. האחריות למוצרים המוצעים לרכישה באתר הינה באחריותם המלאה של היצרנים ו/או היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים.
תנאי תשלום:
1. כל עוד לא נקבע אחרת על ידי בית העסק, תשלום התמורה בגין המוצר יבוצע בתשלום אחד בלבד.
2. המחירים באתר כוללים מע"מ, אלא אם צוין אחרת. רכישת המוצר תתבצע באמצעות כרטיס אשראי בלבד. לא ניתן לבצע את השירות ללא מסירת פרטי כרטיס אשראי ופרטים מזהים.
3. אדם בן 18 שנים ומעלה וכן תאגיד מאוגד כדין לפי חוקי מדינת ישראל, המחזיקים כדין כרטיס אשראי תקף של אחת מחברות האשראי בישראל, רשאים לבצע רכישת מוצרים באתר.
4. בשימוש בכרטיס האשראי מצהיר המשתמש כי כרטיס האשראי בו נעשה השימוש הינו בתוקף והוא מורשה עפ"י דין ו/או הסכם עם מנפיק הכרטיס לבצע עסקאות כאמור באתר.
אספקה ומשלוח המוצר:
1. אספקת המוצר תתבצע רק לאחר שהתשלום עבור אותו המוצר בוצע במלואו באמצעות כרטיס האשראי.
2. בית העסק ידאג לספק את המוצר שנרכש לכתובת שנמסרה בעת ביצוע ההזמנה. יש לוודא כי המשלוחים יבוצעו לכתובת שנמסרה בין השעות 08:00 ל 23:00.
3. המוצר יישלח באמצעות כל חברת דיוור שתקבע על פי שיקול דעתו הבלעדי של בית העסק (להלן: “חברת הדיוור”), ויגיע ליעדו בתוך 10 ימי עסקים מאישור התשלום ע"י חברת האשראי.
4. במקרה והזמנה מורכבת ממספר פריטים והיה ואחד הפריטים חסר במלאי תשלח ההזמנה ללא הפריט החסר והלקוח יזוכה על הפריט החסר.
5. היה והמשלוח לא הגיע ליעדו בתוך 10 ימי עסקים מעת ביצוע ההזמנה, יישלח משלוח נוסף ללא תשלום, בכפוף לזמינות המוצר במלאי באותה עת.
6. דמי המשלוח הכלולים במחיר התמורה אינם כוללים משלוח מחוץ לגבולות מדינת ישראל ו/או באזורים מוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית או גיאוגרפית/ איזורים חריגים. במידה והמשלוח הינו לאיזור חריג/ מוגבל ייתכן ותידרש תוספת למשלוח.
7. בית העסק לא יהיה אחראי לדחייה ו/או עיכוב ו/או אי אספקה הנובעים מכוח עליון או מגורמים אחרים אשר אינם בשליטתו של בית העסק לרבות שביתות, השבתות, עיכובים ע"י צדדים שלישיים וכד’.
מדיניות ביטולים והחזרות:
1. מדיניות החזרים/ ביטול עסקה ביטול, רכישה והחזרת מוצרים שנרכשו באתר יעשו בהתאם להוראות חוק הצרכן התשמ"א- 1981 והתקנות שהותקנו מכוחו (להלן: “החוק”).
2. למען הסר ספק מובהר בזאת כי האמור בסעיף זה הינו לצורכי יידוע בלבד, וכי הנוסח המחייב והמלא של הוראות הביטול בעסקאות מכר מרחוק הוא זה המפורט בסעיף 14 ג לחוק.
3. הודעת ביטול- משתמש רשאי להודיע על בקשתו לבטל את העסקה בכתב לכתובת מייל : priwin900@gmail.com (להלן: “הודעת ביטול”), בתוך 14 (ארבע עשר) יום מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר מבניהם. בעסקה מתמשכת, כהגדרתה בחוק, יחל מנין 14 הימים בין אם הוחל במתן השירות ובין אם לאו.
ביטולים:
1. ביטול מחמת פגם במוצר או אי אספקה במועד (סעיף 14(ה) א לחוק)- ובאין אפשרות להחליף כתוצאה מחוסר מלאי ו/או לספק מחדש בית העסק יבטל את העסקה בתוך 14 יום מהודעת הביטול ובכפוף לקבלת המוצר חזרה במשרדי בית העסק באריזתו, במצב תקין ובתנאי שלא נעשה בו שום שימוש – ישיב למשתמש את כל מחיר התמורה בגין המוצר, ללא דמי ביטול.
2. ביטול עסקה שלא מהטעמים המנויים בס"ק 1) לעיל – בית העסק יבטל את העסקה בתוך 14 יום מהודעת הביטול ובכפוף לקבלת המוצר חזרה במשרדי בית העסק באריזתו, במצב תקין ובתנאי שלא נעשה בו שום שימוש – ישיב למשתמש את מחיר התמורה בגין המוצר, בניכוי דמי ביטול בסך 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.
• החזר כספי יתבצע עבור המוצר עצמו ולאחר החזרתו באריזתו המקורית לפריWin עיצובי פירות ורק לאחר שעבר בדיקה שהוא תקין.
• משלוח הפריט המוחזר על חשבון הלקוח.
• על כל פריט מוחזר להיות באריזתו המקורית וללא כל פגם.
• ההחזרות לעסק, בתאום טלפוני מראש.
• לא ניתן להחזיר פריט שנעשה בהתאמה אישית.
4. אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכות בית העסק לתבוע את נזקיו בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
5. זיכוי המשתמש ייעשה באותם תנאים בו נעשה החיוב בגין המוצר, באמצעות כרטיס האשראי, בכפוף להחזרת המוצר לבית העסק כשהוא שלם ותקין.
שונות:
1. מובהר בזאת, כי רק האמור בתקנון זה יחייב את בית העסק.(פריספקט עיצובי פירות ע.פ. 311310221 )
2. בית העסק שומר על זכותו לשנות את הוראות וכללי השימוש באתר מזמן לזמן, בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי. כל שינוי כאמור יחייב את המשתמשים מרגע פרסומו באתר.
3. המשתמש מצהיר ומתחייב כי הוא מודע לתקנון האתר ומסכים להוראותיו, וכי לא תהיה לו כל טענה ו/או תביעה כנגד בית העסק.
4. תקנון זה יהווה את הבסיס המשפטי לכל דיון בין המשתמש ובין בית העסק ו/או מי מטעמו.
5. בשימושו באתר מצהיר המשתמש כי הוא מודע לכך שהאתר פועל ברשת האינטרנט ומטבעו תלוי בגורמים שונים כמו ספקי תקשורת ותשתית, שרתים וכדומה. בית העסק אינה מתחייבת לזמינות מלאה של האתר ו/או לתקינות פעילות האתר.
6. השימוש באתר נעשה על אחריותו הבלעדית של המשתמש. בית העסק ו/או מי מטעמו לא יהיו אחראים בגין כל נזק ישר או עקיף ומכל סוג שהוא, שייגרם למשתמש ו/או לצד שלישי כלשהוא בקשר עם השימוש באתר ובשירותים ו/או לכל מקרה בו לא התקבלה הזמנה במערכת ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת אשר מונעת את השתתפות המשתמש באתר.
7. בית העסק נוקט באמצעי אבטחה שונים על מנת לשמור על פרטיות המשתמשים והמידע שנמסר באתר, עם זאת, האתר חשוף לפריצות אבטחה וחדירה לשרתיו. שימוש באתר משחרר את בית העסק ו/או מי מטעמו מכל אחריות לכל נזק שייגרם למשתמש ו/או מי מטעמו עקב שימוש לרעה שנעשה באתר ובין היתר פריצות אבטחה וחדירה לשרתי האתר כדי לחשוף מידע על משתמשים.
8. המשתמש מתחייב לפצות ו/או לשפות את בית העסק בגין כל נזק ו/או הוצאה (לרבות הוצאות משפטיות) שייגרמו לו עקב הפרת הוראות תקנון זה ו/או פגיעה בזכויות בית העסק ו/או פגיעה בזכויות צד שלישי עקב שימוש המשתמש באתר.
9. בית העסק שומר לעצמו את הזכות להחליף מוצרים ו/או לשנות את תנאי ההשתתפות ו/או לבטל את האתר ו/או חלק מפעילותיו של האתר- לפי שיקול דעתו הבלעדי ולמשתמש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה.
10. בית העסק יהיה רשאי לגבות תשלומים בגין השירותים המוצעים באתר וזאת לאחר פרסום מוקדם באתר של 10 ימים טרם תחילת הגבייה.
11. המשתמש באתר מסכים בזאת, כי כל תביעה /ואו דרישה נגד בית העסק תוגבל לתקופה של 5 חודשים ממועד תחילת הפרסום הרלוונטי באתר, והצדדים רואים בכך הסכם לתקופת התיישנות כמשמעו בסעיף 19 לחוק ההתיישנות תשי"ח – 1958, וזאת לאור אופי השימוש הייחודי באתר אינטרנט. למען הסר ספק, הוראה זו תגבר על כל הוראת דין אחרת.
12. כל השתהות של בית העסק בקיום זכות המגיעה לו על פי המפורט לעיל, או הימנעותו של בית העסק מעמידה על זכותו כאמור, לא יחשבו כוויתור על זכויותיו.
13. תקנון זה וכל הפעולות באתר כפופים לדין הישראלי ולדין הישראלי בלבד.
14. מקום השיפוט הבלעדי בכל עניין ומחלוקת בכל הנוגע לשירותים באתר, יהיה בית המשפט המוסמך בתל-אביב, אשר ידון בעניין בהתאם לדיני מדינת ישראל.
15. בטלות או חוסר תוקף של סעיף מסעיפי תקנון זה, אחד או יותר, אין בהם כדי לבטל, לשנות או להשפיע על תנאים וחובות אחרות על פי תקנון זה. תניה שאיננה ניתנת לאכיפה תוחלף בתניה קרובה ככל הניתן למקור, באופן המתקן את הפגם בגללו בוטלה.
16. בית העסק יהיה רשאי לחסום לאלתר את השירותים ואת השימוש באתר במידה והמשתמש השתמש באתר ו/או בשירותים בניגוד לדרישות כל דין ו/או בניגוד להוראות תקנון זה או מכל סיבה סבירה אחרת. .
מדיניות פרטיות
מדיניות פרטיות זו (להלן: “מדיניות הפרטיות”) מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש ויש לקוראה יחד עם תנאי השימוש, ולעשות שימוש בהגדרות המופיעות בתנאי השימוש. המפעיל “פריWin מגשי פירות” מחויב לכבד את פרטיות המשתמשים באתר. על מנת לשפר את ההגנה על פרטיות המשתמש מפרסם המפעיל מדיניות פרטיות זו ומספק את המידה המצוי בה אודות האפשרויות העומדות בפני המשתמש בעת שימושו באתר ובנוגע להתנהלות המפעיל בעניין איסוף מידע מהאתר.
1. כללי
1.1. כחלק מהשימוש בשירותי האתר, המשתמש יתבקש להעביר פרטים אישיים לידי המפעיל ובהם שם, דוא”ל וכתובת למשלוח. פרטים אלה נשמרים ע”י המפעיל במאגר הלקוחות שלו ומשמש לצרכים פנימיים ותקשורת עתידית עם הלקוחות. פרטים נוספים כגון פרטי כרטיס אשראי נדרשים לצורך חיוב בלבד ואינם נשמרים ע”י המפעיל.
1.2. בעת השימוש באתר, יתכן ויצטברו נתונים אודות אופן השימוש של המשתמש באתר, ובהם מוצרים בהם התעניין המשתמש, עמודים בהם צפה, מוצרים שנרכשו על ידו וכדומה. זהו מידע סטטיסטי ואינו מזהה את המשתמש באופן אישי.
1.3 "ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"
2. מאגר המידע והשימוש בו
2.1. הנתונים הנאספים אודות המשתמש שצוינו לעיל נשמרים במאגר מידע של המפעיל. המפעיל מתחייב לעשות שימוש במידע האמור על פי מדיניות פרטיות זו ו/או על פי הוראות כל דין ולשם המטרות הבאות:
• לאפשר שימוש יעיל ונוח למשתמש
• לשפר ולהעשיר את השירותים והתכנים המוצעים באתר
• לשנות או לבטל שירותים ותכנים קיימים
• לנתח ולמסור מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים, לרבות מפרסמים (במקרה שיועבר מידע זה לצדדים שלישיים, לא יזהה את המשתמש אישית)
• אכיפת תנאי השימוש של המפעיל
• יצירת קשר עם המשתמש בדבר סטטוס הזמנתו ואספקת המוצרים שהזמין
• גביית תשלום
• לכל מטרה אחרת המפורטת בתנאי השימוש ובמדיניות פרטיות זו.
3. מטרות השימוש במידע
3.1. פרטי משתמש אשר יימסרו על ידו יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של המפעיל, והמשתמש מאשר כי המידע שנמסר על-ידו ו/או ייאסף אודותיו יישמר במאגר המידע של המפעיל לצרכים הבאים:
• שיווק, פרסום, קידום מכירות ולמטרת פניה למשתמש בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שימצא לנכון ובהתאם להוראות הדין (לרבות בכתב, בדפוס, בטלפון, בדרך ממוחשבת או באמצעי אחר)
• עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש אחר בקשר להרשמתו באתר
• צרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות
• צרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיים, לרבות עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מימוש מטרות אלו
• מתן שירותים למשתמש והבטחת פעילות מסחר הוגנת על פי חוק.
3.2. ידוע למשתמש כי לא חלה עליו חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו הינה מרצונו ובהסכמתו. כמו כן המפעיל יהא רשאי, למטרות המנויות לעיל, להעביר מעת לעת מידע בלתי מזוהה, אנונימי או אגרגטיבי, בנוגע לפעילות המשתמש במסגרת האתר, לגופים השותפים לפעילות המפעיל ולכל גורם שיעניק שירותים והטבות למשתמשים על פי שיקול דעתו של המפעיל.
4. מסירת מידע לצד שלישי
מצבים בגינם עשוי המפעיל לחלוק את המידע של המשתמש עם צדדים שלישיים
• כאשר המשתמש אישר למפעיל להעביר את פרטיו האישיים לצדדים שלישיים
• על מנת לספק למשתמש את המוצרים שהזמין, ובמקרה כאמור פרטי המשלוח שמסר המשתמש יועברו לחברת שליחויות ככל וההזמנה תסופק באמצעות שליח
• במקרה בו יפר המשתמש את תנאי השימוש באתר או ינסה לבצע פעולות המנוגדות לדין
• על מנת לאכוף את תנאי השימוש או הסכמים אחרים או מדיניות אחרת
• במקרה בו המפעיל יחליט לגבות חוב שאינו שולם באמצעות צד שלישי המתמחה בגביית חובות לרבות משרדי עורכי דין
• בתגובה לזימון או דרישת חקירה אחרת, צו בימ”ש, או בקשה לשיתוף פעולה מאת רשות אכיפה או רשות ממשלתית אחרת
• על מנת לקבוע או לממש את זכויותיו המשפטיות של המפעיל
• על מנת להתגונן מפני תביעות משפטיות כפי שיידרש לפי דין. במקרים כאמור, המפעיל עשויה להעלות או לוותר על התנגדות או זכות העומדת לרשותו, לפי שיקול דעתו הבלעדי
• כאשר מאמין המפעיל כי גילוי הנו ראוי בקשר למאמצים לחקור, למנוע, לדווח או לנקוט בפעולה אחרת בנוגע לפעילות בלתי חוקית, חשד לתרמית או עוולה אחרת
• על מנת להגן על הזכויות, הרכוש או הבטיחות של המפעיל, עובדיו, משתמשי האתר או אחרים
• בקשר לעסקה תאגידית מהותית, כגון מכירת עסקי המפעיל, הסרת השקעות, מיזוג, איחוד, או מכירת נכסים, או במקרה של פירוק.
5. מידע מצטבר ובלתי אישי
המפעיל עשוי לעשות שימוש במידע מצטבר ובלתי אישי שהוא אסף בכל אחת מהנסיבות כאמור לעיל.
המפעיל עשוי לשלב מידע בלתי-אישי שהוא אסף עם מידע בלתי אישי נוסף שנאסף ממקורות אחרים. כמו כן, המפעיל רשאי לחלוק מידע מצטבר עם צדדים שלישיים, לרבות יועצים, מפרסמים ומשקיעים, למטרת ביצוע ניתוח עסקי כללי. למשל, המפעיל רשאית לדווח למפרסמים שלו אודות מספר המבקרים באתר והמאפיינים או השירות או המוצרים הפופולריים ביותר. מידע כאמור אינו כולל כל מידע אישי וניתן יהא לעשות בו שימוש על מנת לפתח תוכן ושירות שיסייעו למשתמש ועל מנת להתאים תוכן ופרסום.
6. צדדים שלישיים
6.1. ישנם מספר מקומות באתר, שבהם יכול המשתמש להקליק על קישור לשם גישה לאתרים אחרים שאינם כפופים למדיניות פרטיות זו. האתרים הללו עשויים לבקש ולאסוף מידע באופן עצמאי, לרבות מידע אישי מהמשתמש ובמקרים מסוימים, לספק למפעיל מידע אודות פעילות המשתמש באתרים הללו.
6.2. כל צד שלישי אשר עשוי המפעיל לגלות לו מידע אישי, עשוי להיות בעל מדיניות פרטיות משלו, אשר מתארת כיצד הינו עושה שימוש ומגלה מידע אישי. המדיניות כאמור תסדיר את השימוש, הטיפול והגילוי של המידע האישי של המשתמש לאחר שהמפעיל חלק אותו עם צדדים שלישיים כאמור במדיניות פרטיות זו. אם ברצונך לקבל מידע נוסף אודות מדיניות הפרטיות של אותם צדדים שלישיים, המפעיל מעודד אותך לבקר באתרים של צדדים שלישיים כאמור.
6.3. המפעיל עשויה להרשות לצדדים שלישיים, לרבות ספקי השירות המורשים שלו, חברות פרסום ורשתות פרסום להציג פרסומות באתר. החברות הללו עשויות לעשות שימוש בטכנולוגיות מעקב, כגון “Cookies” (ראו להלן), על מנת לאסוף מידע אודות משתמשים אשר צופים או מבצעים אינטראקציה עם הפרסומות שלהן. השימוש שחברות אלו עושות ב”Cookies” כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולא למדיניות הפרטיות של המפעיל.
7. בחירות המשתמש אודות איסוף ושימוש במידע
המשתמש רשאי לבחור שלא לספק למפעיל מידע מסוים, אולם הדבר יגרום לכך שלא יוכל לעשות שימוש במאפיינים מסוימים באתר מכיוון שמידע כאמור נדרש על מנת שיירשם לשירותי המפעיל לרבות ביצוע הזמנות באתר.
8. שינויים במדיניות הפרטיות
המפעיל רשאי לשנות מעת לעת את הוראות מדיניות פרטיות זו. אם יבוצעו שינויים מהותיים בהוראות שעניינן השימוש במידע אישי שמסר המשתמש, תפורסם על כך הודעה באתר המפעיל.